dag 2 av 3

Skrivet 2009-09-08 Klockan 20:49:48

ja så har vi vart ännu en dag i falun, och jag måste ju säga att det var så länge sen jag skrattade så mycket som jag gjort idag.
det vi gjort kanske inte allt vart skoj, men min seminarie grupp är verkligen toppen.
roliga sköna tjejer.
och av nån konstig anledning så känns det inte som vi träffades första gången igår vi lunch, utan det känns som vi känt varann länge.
Längtar tills i morgon så jag får träffa dem igen. sen är det nästan med sorg vi bara kommer att "ses" via nätet igen. och inte förens i december ska vi till Falun igen.
Tyvärr bor vi inte nära varann heller, utan är spridda över Sverige.
Jag som fasade för dessa dagar kan ju konstatera att de vart toppen dagar.
En sak vi gjorde idag gillade jag inte, vi hade drama och det är nåt jag verkligen tycker illa om att göra, speciellt med massa vuxna som jag INTE känner, blä och pest var det, men med mina toppen tjejer så var skratten många i alla fall.



tyvärr så kom jag hem och fann en sjuk Elias halvsovande i sin säng.
febrig och matt, så det känns lite tungt att veta att jag ska till Falun i morron och inte får finnas hos honom, han blir alltid så mammig när han är sjuk, men Thomas får vara hemma och jag vet att det kommer gå bra.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-09-09 Klockan 19:45:26
Nämen, är Elias sjuk :-(

Hoppas han piggar på sig snart!

Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!