helgen som gått

Skrivet 2009-09-06 Klockan 10:40:55

har vart en bra helg.

i lördags tog vi det lugn här hemma och bara var, alltid skönt.
Sen igår kväll så var vi hem till Vickan, Jimmy och Irma och käkade och pratade.
Så trevligt att umgås med dem för det är så enkelt, man kan bara vara.
Tyvärr så är L innen i en  av sina mindre roliga perioder, så han surar gnäller och tjafsar. han börjar bli bekväm med dem så även där så visar han sin trista sida, men tur han är go däremellan i alla fall.

Idag drog Thomas och barnen till Avesta badhus och jag stannade hemma.
Har bäddat rent i sängarna, tagit bort alla utemöbler, :-(
Nu känns det som hösten är här.
Städade lite i garaget så bara vi har kört en vända till returen nångon dag så får bilarna plats där oxå. Det är verkligen på gott och ont att ha dubbelgarage.
Bra att kunna köra in båda bilarna på vintern, men mindre bra annars, då man samlar allt skit på hög därute.
Varje höst säger vi samma sak, vi måste sluta spara allt skit därute, men lik förbannat blir det samma sak igen.

Nu ska jag slappa lite innan familjen är hemma igen, då blir det en tur till Thomas jobb för att städa ur min bil.
Vi ska upp till Falun i morgon och om jag ska kunna ha folk i bilen så lär den städas.
Hmm tänk att barnen kan skita ner så mycket i bilen, för det är ju inte jag som gör det eller????



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-09-07 Klockan 20:48:55
Hur gick det i Falun?Spännande..?



Nu ska jag krypa ner i sängen, natti!



Kram

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-09-07 Klockan 20:49:44
...ovan är från mig :-)..


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!