jag som trodde

Skrivet 2009-09-30 Klockan 17:47:40

att bloggen skulle få vända nu och bli en glad och positiv blogg.
Men efter det trista idag med en icke godkänd tenta så sjönk jag till botten.
Mådde inte bra innan och gör det definitivt inte nu,
trodde inte jag skulle ta det så hårt, utan tänkte att ja ja det tar vi igen sen.
men jag rasade verkligen, tappade all lust och ork, den gnista jag hade slocknade totalt.
kanske låter konstigt, det finns så mycket skit och elände som händer folk, och de tar sig upp och går vidare så detta kanske är simpelt, men jag tycker verkligen det är skit och elände.
Mår sämre än jag nånsin mått.
har ingen lust eller ork för nåt.
Har som tur är så goa föräldrar som kände detta och de hämtade barnen så de är där och får mat och lite mys, och Thomas kom hem och jag har legat hos honom på soffan och fått gråta ut, och bara fått bli omhållen av honom.
det har känts skönt att få eftermiddagen till det.
nu är det en utmattade slut Pernilla som sitter här och ska ta sig igenom kvällen, och sen få sova och hoppas hitta mig själv i morgon igen.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-09-30 Klockan 20:28:32
I morgon är en annan dag...livet går vidare och man blir ingen sämre förskollärare fast man kuggar på en tenta - kom ihåg det!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!