skräckslagen

Skrivet 2009-09-13 Klockan 21:09:13

ja lilla E skrämde slag på oss här hemma idag.
vi höll på att laga mat jag och Thomas, L och E och kusnin J tittade på tv, sen kom L in till oss och så bad jag honom kolla vad E gjorde och då låg han på sitt rum och lekte.
maten blev klar bara ett par minuter senare och jag bad L säga åt lillebror att maten var klar, och då var det ingen E på rummet.
Ungen finns ingen stanns inne, jag ropar och kollar och tror först att han somnat nånstans, men ingen unge.
Ut på altanen och ropar högt och högre och högre utan att få svar, gissa om paniken kommer.
Är helt sskräckslagen vid detta lag och Thomas hoppar i skor och ut för att leta, och då kommer den lilla skitungen gående från soptunnorna och ser så nöjd ut.
När vi pratar med honom och frågar varför han inte svara så säger han bara " jag ville inte"
åh jag vart så rädd, han brukar aldrig gå iväg själv, utan stannar alltid på gården och vi hade ju kollat honom minuten innan och då var han på sitt rum.
Så mycket prat blev det om att man MÅSTE svar när vi ropar.
Hjärtat slog, hårt fort och länge kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!