torsdag

Skrivet 2009-09-10 Klockan 06:28:01

inge Falun idag, men dagen igår var ok där. Det vi gjorde var väl mindre givande men det var skoj att träffa alla en gång till. Nu dröjer det till december innan vi ska dit igen.
Känns ju skönt att slippa åka men dum som man är så ska jag till Västerås med mamma idag istället, tycker jag det är kul att åka bil eller?!?!?!
Men hon ville ha sällskap och jag ville till Ikea, så morfar rycker in och hämtar barnen när vi åker.

ska plugga duktigt fram till lunch så jag med gott samvete kan åka.

Nej dags att väcka barnen, alla 3.
mmm Thomas lär oxå väckas, så han är barn 3. :-I


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-09-11 Klockan 13:55:28
Hej!

Att jag missade er då..var nog för att jag hade ögonen på allt fint inne på Kapp Ahl. Hittade du något? Skönt att slippa åka till Falun så ofta. Jag åkte 3-5 gånger i veckan i 3½ år. Gör jag aldrig om mer..Ha en trevlig helg. Kram

URL: http://http://yvvesblogg.blogspot.com/

Postat av: Somris

Skrivet 2009-09-13 Klockan 08:59:52
Oj vad du gör fint i din blogg hela tiden! Måste göra om min också!! =)

KRAAAAAAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!