tröga karlar

Skrivet 2009-09-29 Klockan 19:20:18

är de tröga eller är det bara min!?!?!

sluta läs här om ni inte vill höra ännu en klagovisa från mig!



ibland kan jag explodera här hemma, fast jag gör det oftast inte, utan gör det lite i en tyst poff bara.
Men idag brast jag för en sekund.



fan kan bli galen.
Det har blivit så att det alltid eller oftast för det händer ju så där en gång om året att han tänker till och plockar fram kläder åt barnen.
Idag la jag in en fin pik när L frågade om JAG packat gympa kläderna, Svarade då lite ironiskt att du kan väl kolla med pappa han kanske har gjort det???!!
jo säkert!!!!
men inte ens då fattar han att han kan göra det eller ta fram kläder inför morgondagen.
Eftersom det numera alltid är jag som lämnar är det skönt att så mycket som möjligt är förberett.
så när jag senare får frågan när jag sitter och pluggar vid datorn om jag packat den gör jag det i ilska och ber sen L plocka fram en tröja att ha på sig i morgon så har man ju en svag förhoppning att han pappan kankse kan ta tag i E´s framplockning av kläder men nej då han sitter så fint och stilla kvar vis sin dator i soffan.
Och inte ens efter ett utbrott men orden "har jag ensamrätt på att plocka fram barnens kläder eller kan det tänkas göras av dig mer än en gång om året"!!!!!!!!!!!!!!!!
så fattar han, jo han reser ju på sig och jag tror nånstans där att nu så. men nej då, han går och plockar fram sina träningskläder då han ska ha sin friskvård på jobbet i morgon, ja idag känns det som jag får väl vara glad att han tar fram sina egna kläder.



Ursäkta mina glada positiva inlägg i bloggen, nej just jag de finns ju itne mer, nej detta har nu blitt en gnäll och tjat och ilskblogg.

den glada lugna Pernilla finns inte längre, här bor ett sönderstressat ilsket monster istället.

Men tro mig jag älska han den där som jag bor med, han har bra sidor men det är lite svårt att tänka på just nu!


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-09-29 Klockan 20:00:08
Snart är glada P tillbaka :-)

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-09-29 Klockan 20:50:18
Haha, skrattar när jag läser ditt inlägg ;-), de är bra lustiga,det manliga släktet..



Man får ta dem med en nypa salt :-)



Kram på dig!

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-09-29 Klockan 22:44:32
HIHI

jag känner absolut igen mej!!

å ibland är de ju itne så konstigt då att man blir stressad..

å de tycker man att dom kunde se...men men.

jag gillar läsa din blogg...oavsett vad du skriver..

men nog märker man att de går lite upp och ner och mycke ner just nu i din kropp o tankar..:-)

jag ösnkar du ska få kraft...!!!!

å du är duktig som pluggar.

stoooooor kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!