en fredag i min smak

Skrivet 2010-04-23 Klockan 11:17:48

kunde inte haft en bättre start på fredagen.
Thomas började lite senare idag så han körde barnen i morse och jag slapp ut och iväg tog det lugnt.
mös med barnen inna de åkte.
sen tog jag tag i städningen och plockade upp och dammsög.
sen tog jag en lååång skön dusch och plockande ögonbryn och målade på nytt nagerlack
sen åt jag frukost framför datorn och nu ska jag snart åka iväg och hämta Linus och Elias.
Ikväll kommer syrran och barnen till Norberg.
så det är verkligen en toppen fredag.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2010-04-24 Klockan 18:42:42
Härligt!

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!