en lika skön lördag

Skrivet 2010-04-24 Klockan 23:51:32

ja en toppen dag även idag.
strosat på marknaden med min underbara familj. så stolt över mina kloka barn som insåg att alla leksaker bara var skit och köpte sig vettigare saker.
Elias valde såklart en blixten tröja och Linus en fin klocka.
Smarta barn!!
sen har vi umgåtts med min kära syster och hennes goa barn.
Vi fick äran att ta hand om Norah en sväng på marknaden.
Sen var jag med syrran ner till brodern vår och Anki klippte Melle, som blev sååå fin.
sen har vi tagit det lungt och myst hemma.
Thomas och jag såg film, Bröllopsfotografen, åh vilken skön film!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!