gramatik är inte skoj

Skrivet 2010-04-06 Klockan 20:48:00

kursen vi läser nu innehäller massa grammatik, fraser och satser och usch och fy.
får flachbacks till högstadiet och alla trista svenska gramatik lektioner. känner mig lika trög och ointresserad som då.
tur vi har en så bra studiegrupp så vi peppar och hjälper varann. vet inte vad jag gjorde utan dem.,
annars har det vart en lugn kväll. Thomas är på möte och jag och barnen har myst. elelr försökt mysa. en vill bara sitta vid datorn och en vill bara hoppa och skutta, ni som känner mina barn kan ju ana vem som gjorde vad. ;-)

Nu sover de i alla fall och jag njuter av tystnaden och ensamheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!