inte alltid bra

Skrivet 2010-04-27 Klockan 08:46:54

att ha det lugnt som nu.
alldeles för mycket tid över att tänka.
jag gillar inte att tänk....hmm det lät fel men det är jobbigt när alla mina funderingar sätter fart och det inte går att stoppa.
har kommit en bit på väg med detta men har lång väg kvar att gå.
går en stresshanteringsgrupp nu och det väcker många tankar på hur jag hanterar saker, hur jag lever, beter mig. mm.
vi har varje vecka olika "läxor" vi ska göra tills nästa gång och varje vecka har vi som uppgift att desutom ge oss "en daglig gåva" gör något för oss själva som får oss att må bra.
det är inte lätt. har så svårt att med gott samvete gör något som bara är för mig.
Sitter och tar det lungt nu på morgonen men kan inte riktigt slappna av utan känner hla tiden att jag måst göra det och det och det..........
hur ska jag kunna släppa det, kunna släppa kontrollen och alla måsten och bara vara en lite stund med gott samvete.


Kommentarer
Postat av: Linda

Skrivet 2010-04-27 Klockan 10:34:36
så känner nog de flesta småbarns mammor och även pappor med för den delen..men på något vis glöms de alltid bort.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!