positiva och glada människor

Skrivet 2010-04-28 Klockan 21:01:11

gör mig glad.
har vart på min nya VFU förskola, andra gången idag.
Det är så härlig personal där, glada, positiva, intresserade, delar med sig.
det vet hur man tar hand om oss lärarstudenter och gör sitt bästa för att det ska vara givande. och det är verkligen intresserade och vill ha nya tankar och ideer.
Känner mig laddad och positiv när jag går därifrån.
Känner att jag får en bra kontakt med min handledare.
Så idag har det vart en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Skrivet 2010-04-29 Klockan 07:54:47
Du gör mig glad!!! :-)

Postat av: Pernilla

Skrivet 2010-04-29 Klockan 08:16:34
Mia, du gör oxå mig glad.

Älskar dig!!!

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!