trött

Skrivet 2010-04-08 Klockan 21:01:42

tröttsamt att hålla på med all denna hemskt vidrigt trista gramatik. detta är snudd på värre än att läsa all pedagogik.
Är inte intresserad för fem öre av dettta. ett ont måste som pågår 3 veckor till
ska se en föreläsning i morgon om syntax låter det inte skoj.
gör det lite roligare genom att se den med Ullis i alla fall.
sen efter den så tar jag helg. känns som det vart en tung vecka. familjen har vart påsklediga och jag har slitit mig i håret.

Men men man lär väl bara bita ihop och stå ut, snart är denna delkurs slut den med.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-04-09 Klockan 15:32:05
ja nog låter pedagogi bra mkt roligare än grammatik.

här dricker jag te då lilltjejen sover..

annars är de full fart här.

påsklov o kompisar m.m.



kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!