En liten tripp

Skrivet 2010-08-14 Klockan 18:41:26

ja en lite tripp ska vi ta innan sommarlovet tar slut.
hasigt och lusigt har vi bokat en liten 24 timmars kryssning till Åbo.
Barnen vet inte om det utan vi ska packa väskor när de sover och gömma ut dem i bilen. sen får vi se när de listar ut vart vi är på väg.  ;-)
vi var iväg på en tur förra sommaren, och Linus har pratat massor om det sista tiden så han blir nog glad.
Thomas jobbar egentligen men har tagit ut extra semester. :-)
så på måndag far vi. ska ev  förbi syrran en sväng ett par timmar innan i fall de är hemma.



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2010-08-17 Klockan 18:13:20
Gud va kul!

Hoppas ni har haft skoj!

Kram

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-08-19 Klockan 18:34:16
jag ska plugga pedagogik 50% i 1 års tid högskola distans.

från sept till dec ska jag även försöka plugga 25& en kurs som heter hälsa o kreativitet.

och så ska jag ha barnen hemma o mannen var pappaledig en dag i veckan.

blir plugg kvällar o helgmornar:-)

sen efter dec hoppas jag komma in på en skrivarkurs också.



hur går det för dej o pluggandet.



kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!