tomt på inlägg

Skrivet 2010-08-31 Klockan 20:52:13

ja det blir itne många inlägg just nu.
Dels för att jag vart inne i en svacka och bara känt att allt är skit.
Inte så kul att blogga om sånt. Inte skoj att läsa om heller.
Sen har orken och lusten inte heller funnits, men det har väl med humöret att göra.

Men idag hoppas jag orken ska komma tillbaka. Börjat plugga igen efter ett långt och skönt sommarlov. Jobbat lite och vart ledig mycket.
Pengarna har vart en stor brist men det har vart värt det för att kunna vara ledig med barnen.

I dag hade vi då kursintro. verkar bli en skoj och intressant kurs, den lekande människan heter den.
Hamnade i en bra seminariegrupp, känner flera av dem, skönt!! och en del nya bekantskaper, vilket alltid är skoj.

En trist sak, Linus har fått feber min lilla eller stora plutt.
Inte alls pigg nu på kvällen, hoppas nu han sover gott i natt.
han ska vara hemma med mig i morgon, funkar bra att plugga ändå tror jag.
Annars får Thomas komma hem.

nej nu ska jag ta en näve nötter och stilla mitt sug efter allt jag inte får eller ska äta. Började köra GI igår och ajg akn ju säga att sötsuget är enormt!!!!!!!!!!!
Skulle kunna göra mycket för en stor fet chokladkaka.
Men nu ska fettot ner i vikt!!! = jag alltså ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!