hoppas på en lugn natt

Skrivet 2010-02-04 Klockan 21:58:56

ska strax ta och krypa ner i sängen och hoppas på att få sova i natt.
Elias har vart tung andad större delen av dagen så det är väl nästan väntat att kruppen kommer i natt med. brukar ju komma flera nätter i rad när han får det. än så länge är det lugnt men det brukar ju alltid komma när vi ska till och lägga oss.

Linus har krånglat nu ikväll med sin sömn. undrar ju så om det är något som hänt eller inte i skolan. Fröken hörde inte av sig så han lär väl itne sagt nåt till henne heller.
det var ett så bra reportage om mobbing på lilla Aktuellt så jag pratade med honom om det efteråt för att se om det var någon som sagt nåt eller gjort något som upprört honom. men han säger att inget hänt.
men jag vet hur han är. det brukar kunna ta flera dagar innan han är redo att berätta vad som är fel.
hmm han brås väl på mig, även om jag blivit bättre på det.

nej hoppa i säng nu då-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!