inget gjort

Skrivet 2010-02-11 Klockan 14:14:32

jag får absolut inget gjort idag och det känns så skönt att det kan vara så.
började förmiddagen med att åka till Flängan och fika hos Vickan.
det var verkligen supertrevligt, alldeles för länge sen vi sågs kände jag.
så massa prat och lite gos med Sixten och se hur han växt och se hur mycket Irma pratar var toppen.
Vi måste bli bättre på att ses. :-)
sen skulle jag åka hem och läsa men det blev lunch på cafe kaka med Thomas istället. trevligt!!
sen skulle jag hem och läsa men satte på tvätt först och plockade lite och när jag väl satte mig och läste ringde Ullis och då blev det massa prat i telefon istället, visserligen om skolaarbetet och sagoanalysen så det var ju bra.
Fick ltie nya ideer så jag skrev om och till lite på sagoaanalysen och nu hamnade jag framför datorn.
hmmm inte bra.......
eller egentligen så gör det inget, har nästa vecka på oss med analysen och den är så gott som klar. och boken jag ska läsa är tills på tisdag och jag är mer än halvvägs igenom den så det är lungt.
Men nu ska jag försöka läsa lite innan barnen kommer hem.

Ska ner till mamam och pappa sen men lite grejer till barnen som de behöver när de ska sova där i morgon.
För Thomas och jag drar ju på en romantisk egen tripp till Örebro i morgon.
fatta att vi vart tillsammans i 10 år i morgon!!!


Kommentarer
Postat av: jenny

Skrivet 2010-02-11 Klockan 15:10:04
Grattis till er på 10-årsdagen, säger man så?? ;)

Hoppas ni får det bra.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: Vickan

Skrivet 2010-02-12 Klockan 22:30:41
Absolut,vi borde ta oss i kragen och få till fler träffar!(även med hela våra familjer)

Irma pratade om dig hela dagen :-)

Hoppas ni har det riktigt skönt på er Örebro vistelse, vi hörs på söndag!

Kramar

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!