tankar

Skrivet 2010-02-01 Klockan 11:00:01

har så mycket tankar och funderingar just nu.
funderar över hur det är och hur det ska bli.
lugnt tempo i skolan som ger mig mycket tid över att hamna i tankar.
kan itne sätta ord riktigt på vad det är så det gör det svårt att prata om det.
det som känns bra är att jag i alla fall inte ältar saker som jag så lätt gjorde förut. nu kan jag stoppa mig själv när de tankarna kommer  och jag har ett lugn i mig som jag inte haft på väldigt länge.
är inne i en fas där mycket känns segt och trist.
skulle vilja göra så mycket skoj. men tiden räcker liksom inte till.
vill göra nåt med Thomas då vi snart firar 10 år som par. oj oj oj
skulle vija göra nåt bara jag..... få vara Pernilla ibland.
skulle vilja göra nåt roligt med barnen, men så fort vi planerat nåt så blir vi sjuka känns det som.
ja många tankar är det nu..........



Kommentarer
Postat av: jenny

Skrivet 2010-02-01 Klockan 15:07:46
Ja det stämmer att vi träffades och nog är det full fart på dem allt, alldeles för mycket ibland :) puh!

Men dem är goa...Ebba hade ju kommit på att om man sprang jättefort så sprang mamma efter och det tyckte ju hon såklart var jättekul.

Ja tänk att hon ska börja på dagis. Det ska bli så kul men jag får ju såklart lite ångest ibland när jag ser hur fort det gått.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2010-02-01 Klockan 19:49:26
Jag tycker du ska ta fram almanackan och boka in en Thomas-dag, en ego-dag och en med-barnen-dag. Lycka till i skolan...kramis Y


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!