vilken toppen helg

Skrivet 2010-02-14 Klockan 15:11:34

det har verkligen vart en kanon bra helg.
Fredagen i Örebro var bara så bra.
fint hotell, vi åt god mat, drack whiskey och drinkar på 2 olika pubar.
det var länge sen jag skrattade så mycket kan jag lova.
Så mysigt att bara vara vi och inte har nåt annat att tänka på.
Ja det var en sak vi ska göra om snart igen.

Sen när vi kom hem umgicks vi med syrran och familjen och hade det mysigt.
Kvällen tillbringade vi i Kallmora, med god mat och melodifestival och prat och skratt.

Idag har vi vart uten hela dagen i den underbara vädret och tittat på Henrik och alla andra som åkte engelbrektsloppet.
Ikväll blir det vatten gympa igen med Christine och Vickan.
Skojigt.

Nästa helg ska jag göra nåt jag inte gjort på många många år.
ska ut på krogen i Fagersta. Schlagerkväll på brukshotellt.
det blir nog skoj, tjejkväll och massa prat och dansa loss lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!