2009 lista

Skrivet 2010-01-02 Klockan 12:39:36

hittade denna i en annan blogg var ju tvingen att göra den jag med

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
nej inte vad jag kan komma på, ska väl vara att jag frivilligt var ut i skogen och plockade svamp, det har nog inte hänt förut. :-)

2. Höll du några av dina nyårslöften? gav inga så det fanns inga att hålla eller bryta

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? japp och den bebis man lär minnas bäst och längst är väl blixten Sixtens ankomst.

4. Dog någon som stod dig nära? nej som tur var

5. Vilka länder besökte du? inga andra, eller vi var på kryssning till Åbo men klev aldrig i land så det räknas väl inte

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? nej itne vad jag kan komma på. ska väl vara att få fortsätta må bra

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 december lär jag väl minnas. eller hur V? ;-)

8. Vad var din största framgång 2009? att jag kom in på högskolan och fixade första terminen.

9. Största misstaget? hmm kan inte komma på nåt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? har mått psykistk väldigt dåligt.

11. Bästa köpet? min nya dator.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder kanske.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mina barn gör mig ofta glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? åh ingen speciell

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? har nog vart mer ledsen än vad jag brukar vara pga att jag mått dåligt.

16. Vad önskar du att du gjort mer? gjort mer saker för mig umgåtts mer med vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? gråtit.

18. Hur tillbringade du julen? med min familj, precis som jag vill ha det.

19. Blev du kär i år? kär är jag ju i min Thomas varje dag.

20. Favoritprogram på TV? grey´s atonomi.

21. Bästa boken du läste i år? är dålig på att läsa för nöjes skull blir mest för barnen tyvärr.

22. Största musikaliska upptäckten? ??

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kan inte komma på men vart nöjd med det jag fick.

25. Något du önskade dig men inte fick? nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
firade med min familj var i Stockholm och firade den med Norah som fyller samma dag.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?nej

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? samma som alltid. möjligen att jag kommit på att jag gillar att ha kjol och det har jag inte gjort innan.

29. Vem saknade du? inge, mer än  att få umgås mer med syster yster än vad det blir nu.

30. De bästa nya människorna du träffade? att jag fick en ny vän som jag gillar skarpt Vickan och så hemmes underbara familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!