fullt upp ett par dagar

Skrivet 2010-01-08 Klockan 20:52:20

ja det har vart fullt upp ett par dagar här hemma.
Skolarbetet har tagit i stort sett all min ork och tid på dagarna.
suttit och gjort en muntlig framställan och spelat in på film. Jippy vad kul, eller NOT!!
men det gick bra i alla fall bara hoppas lärarna tycker detsamma.
sen har jag slitit och jag menar verkligen slitit med min portfolio. vi ska skriva om 5 lärdomar vi gjort denna termin. sen ska vi skriva en text till det som heter läraryrket, vetenskapen och jag. Puh säger jag bara. det tog sin tid och var fasen inte lätt. den är klar i stora drag , ska bara finputsas innan den ska lämnas in nästa vecka.
sen har jag läst min första termin på högskolan.
trodde ett tag där att jag inte skulle fixa det.
men nu är den så gott som klar terminen från helvetet.
Och jag är en termin närmare att vara färdig.
bara 3 år kvar. ;-)

idag har vi vart och firat min mamma, världens bästa mamma som fyller år idag.
det var trevligt. bara ett fel, skulle in och köpa presentkort på en ansikstbehandling och när jag kommer ner till Lagunen var det stängt pga sjukdom. snacka om snopet. bra att vara ute i god tid. :-(
men men hon fick ett fint kort idag och löfte om att presentkortet kommer så fort de öppnar igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!