ingen tid

Skrivet 2010-01-20 Klockan 12:14:23

eller lust till bloggnadet.
tid finns det väl men jag väljer att göra annat.
det är lugnt i skolan och det är roliga saker vi läser nu,.
sagor och berättelser heter delkursen så det är skoj.
dessutom har ju U börjat läsa igen så nu har jag nån att plugga med.
Är så mycket roligare då. nån att bolla det hela med.
igår var vi till bibblan och så passade vi på att luncha.
sen var jag och Elias och lekte på öppis och jag fick lite mer vuxenprat. :-)
sinu har jag ätit lite lunch här hemma. och ska väl snart sätta mig och läsa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!