sega söndag

Skrivet 2010-01-24 Klockan 20:49:23

ja en lång seg söndag har det vart idag.
skönt att bara vara och inte ha nåt speciellt inplanerat.
Linus var inte riktigt pigg heller så det passade perfekt att bara vara hemma och ta det lugnt
jag satte mig på motionscykeln och tog ett pass på en mil. pust men skönt att få det gjort.
sen har vi spelat massa wii idag med. både Linus och jag och sen fajtades jag och Thomas. är helt slut i armarna nu.

I morgon bär det av till falun.
3 dagar inne på skolan.
långa dagar så det tyvärr så jag lär ju inte se så mycket av familjen. mest hem och sova.
men det är kul och träffa de andra när vi är där.
dessvärre ska vi hålla på med drama och gestalningar. inte riktigt min grej men men.......

nej nu ska jag se på de underbara personerna från köping och sen blir det johan Falk inna det är natti natti,


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-01-25 Klockan 00:12:43
visst är de skönt me sega söndagar..så ska de va tycker jag.ler.

lycka till me pluggandet o hoppas de ordnar sig me dagisgrejset.



duktig du är som träna o grejja..

jag borde.....



kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!