sjuk liten son

Skrivet 2010-01-10 Klockan 19:47:09

ja har en sjuk liten E här hemma.
varöfr blir de alltid sjuka när det passar som sämst.
jag vill av nån anledning vara hemma med barnen när de är sjuka.
vet att thomas fixar det lika bra som jag men jag vill ju vara hos dem när de är sjuka. denna vecka bara går det inte. ska göra praktik i morgon och så har vi ett viktigt seminarie på tisdag som måste göras. kursen ska avslutas denna vecka så det är massor att göra och jag bara kan inte vara hemma. :-(
Thomas kan ju så det blir bra det med, men det gör ont i mamma hjärtat i alla fall.
han vaknade i natt lilla E och hade ont i halsen. sen på dagen var han lite blank i ögonen så jag tog feber för att kolla hur det var. det var fullt ös på honom. morfar var här och busade med honom så det var inge fel på orken då.
Så jag blev lite förvånad när tempen stannade på 39.7.
alvedon i honom och se bara försvannorken och han ville bara sitta i mitt knä, vill inte äta. och är slut.
stackars liten.
Nu somnade han i alla fall och jag hoppas han vaknar lite piggare i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!