söndag

Skrivet 2010-01-31 Klockan 14:41:18

en lugn helg har det vart.
igår gjorde vi inget speciellt. var och veckohandlade sen hem till farmor och farfar och fikade. farmor har gått i pesion nu så nu är de hemma hela dagarna båda 2. ska bli intressant och se om de kommer ställa upp mer på barnen nu, hmm tror inte det men skulle bli glad om de överraskade mig.

idag har Linus en kompis här och leker. är så skoj när han börjar vilja ha hem kompisar.
snart ska vi dock köra hem henne.
barnen ska till mormor och morfar och baka lite bullar och jag och Thomas ska åka till hans jobba och ta en vända på löpbandet.
ska bli skönt.
har vart en bra vecka med maten så nu gäller det att hålla i med mat och motion så hoppa vi på lite bra resultat på vågen oxå.


Kommentarer
Postat av: stina

Skrivet 2010-02-01 Klockan 15:44:57
Har man jobbat ett helt liv så är det väl upp till var och en om man vill bara vara.....man är inte en sämre människa för det...varken om man är farmor eller mormor...då gör man som man vill, det gör jag och har inte dåligt samvete för det, jag har uppfostrat mina barn, barnbarn är roliga men jag värdesäter min egnen tid..ngt som en del har svårt att förstå....föräldrar alltså...


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!