tog tag i konflikten

Skrivet 2010-01-14 Klockan 07:34:07

jag som är världens mest konflikträdda personer tog tag i det som gjorde mig arg och irriterad igår.
Känner mig stark och stolt som gjorde det. jag undvek det inte utan bet ihop och gjorde det.
det gäller E och att han ska ha det bra och nu kunde jag bara inte hålla käft. en person ska inte ställa till det för honom.
är så arg på denna. vet att hon kanske inte mår bra men det ska fan inte gå ut över E.
Så det blev ett samtal till dagis och så får personalen där lösa det annars tar jag det vidare till chefen.
om man nu inte orkar med sig själv och känner att man inte fixar sitt jobb, varför gör man inget åt saken?
så nu har jag väl rört upp något men det skiter jag i. blir det ingen förändring får E byta dagis. det finns så många bra förskolor i Norberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!