bra start.

Skrivet 2010-06-01 Klockan 20:43:26

en bra start på sommarlovet blev det.
MIGRÄN!!
japp började lite lätt igår för att vakna i natt med en attack from Hell.
så ont att det inte gick att sova, ligga ner eller sitta. stå mot en vägg var skönast. Men hur skoj är det när man är skit trött
sen fick palla upp mig sittandes i soffan.
där satt jag hela dagen, fram mot efftermiddagen började det lätta lite.
sen gick det bort så pass mycket att så länge som jag satt still var det ok men så fort man rör sig så gör det ont igen.
men nu känns det bara lite svagt och jag hoppas få sova gott i natt och vakna utan huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!