hatar allt!

Skrivet 2010-03-01 Klockan 16:29:36

en jäkla skit dag har det vart.
panikångest attack på dagen som jag inte hanterade själv. mamma fick lämna jobbet och kommen hit och lugna mig.
sen skulle jag köra ut Thomas bil för att göra plats i garaget för mina föräldrars bil för de ska bo hos oss i natt.
och vad händer jo jag kör fast med den inte bara en gång utan många gånger.
som tur var min underbara goa pappa här så han kunde hjälpa mig.
men jag fattar inte en sak varför hjälper inte folk till
jag vet inte hur många som antingen gick förbi eller åkte bil förbi, bara 1 meter ifrån oss och inte en enda och jag menar alltså INTE en enda person erbjuder oss hjälp.
fattar det inte alltså. vad är det för fel på folk????????

så pappa och jag och mina goa barn slet väl en timmer eller nåt sånt innan vi var klara.
Älskar min goa pappa, min klippa som höll mig lugn.

och THomas fick ett ilsket mess efteråt, precis som det var hans fel elller han skulle kunna göra nåt? knäpp och elaka jag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!