inget slut

Skrivet 2010-03-03 Klockan 15:29:35

som det inte var nog med att jag mådde dåligt så blev Elias magsjuk igår kväll.
och han kräktes först ner hela våran säng. sen fortsatte det hela natten, klockan fem var sista gången.
gissa om jag var trött då. säger bara en sak att mina föräldrar är bäst i hela världen. de sov här i natt och hjälpte mig och det var nig räddningen annars hade jag brytit ihop. Linus var så lessen när Elias kräktes och längtade efter sin pappa. oj vad jag önskade jag hade flera armar. räckte inte till!

sen gick jag upp vid åtta och barnen sov vidare. städade av badrum och allt som vart i kontakt med kräkor med klorin.
och tvättmaskinen har gått varm, det sista ligger i nu.
som om det inte var nog så blev jag dålig oxå. som tur var inga kräkor bara andra vägen.

Lyckades klara av seminariet vi hade idag som tur var, min goa pappa var kvar och tog barnen.
sen fick jag vila lite.

nu ska de iväg på möten båda två och jag blir själv, men med mina toppen barn så går det nog bra.

sen kommer de upp ikväll igen.
de är så hilma underbara och osjälviska och bara finns där för oss alla barn och barnbarn.
ingen annan skulle ju frivilligt ställa upp vid magsjuka, men det gör mina föräldrar.
hur underbara är de inte.
Värda så mycket och jag hoppas de vet vad det betyder för mig och mina syskon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!