Elias 4 år

Skrivet 2010-05-28 Klockan 08:53:22



idag blir han då 4 år, lillprins Bus.
fattar inte vart tiden tar vägen. tänk att det är 4 år sen vi fick vår goa lilla unge.
det bubblar så mycket tankar tycker jag så här varje födelsedag, både när Linus fyller och Elias fyller.
Man minns varje studn, hela graviditeten, förlossningen och lyckan. :-)

Lycklig det vart våra barn igår. tjuvstartade födelsedagen lite igår redan när Elias fick en studsmatta.
De hann inte hoppa så mycket eftersom det tog lite tid att bygga ihop den. så i morse kvart i 7 stod båda barnen påklädda, hade ätit frukost och firat Elias lite och hoppade för fullt. :-)

nu är de en stund på dagis/skola så jag hinner läsa lite inför måndagen och städa lite innan jag hämtar dem efter lunch.

uppdatering!
pappa får komma hem idag!!!!
åh är så glad och det var han oxå!


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2010-05-28 Klockan 09:39:55
Grattis till lorto :-)

Postat av: Yvonne

Skrivet 2010-05-28 Klockan 19:04:16
Grattis till stora grabben!

Härligt att pappsen kommit hem igen.

Ha en trevlig helg.

Kram Yvonne

Postat av: Lena

Skrivet 2010-05-28 Klockan 20:12:56
Brukar titta in här lite då och då, men är ju sååå dålig med kommentarer, idag kan jag inte låta bli då jag ser att våra gossar fyller år samma dag:)Fast det är 21 år mellan gossarna:) kram. Lena. P

URL: http://www.jozzan.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!