falundagar

Skrivet 2010-05-11 Klockan 21:25:29

ja idag har jag var i Falun hela dagen och haft en innedag i skolan, en i morgon med.
som vanligt så är det så skoj att träffa alla och få vara bland folk och se dem när vi diskuterar.
äta god man och ha sällskap.
det ger så mycket dessa dagar, inte bara det vi gör  och lär oss utan allt runt i kring är en pepp och man får så mycket ny energi efter dessa dagar,
idag har vi skrivit låtar och sjungit och haft boksamtal.
nu är jag sliten dock och ska snart lägga mig.,
sju i morgon bitti går bilen till Falun, denna gång är jag dock bara passagerare. så skönt att slippa köra varje gång.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2010-05-11 Klockan 21:26:58
Låter som du haft en bra dag!



kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!