lite bättre slut

Skrivet 2010-05-02 Klockan 20:23:09

på dagen blev det i alla fall.
var till Avesta och köpte nya skor till barnen och där träffade vi på vickan och barnen.
skoj!!
tog en fika med dem innan vi åkte hem igen.
vart på Perfect home party sen på kvällen hemma hos Anki.
Oj oj oj vad mycket fint det finns. såna tillfälen önskar jag att jag hade massor av pengar.
Men det blev en jättefin tebox.
kika in på deras hemsida så får ni se vad mycket fint det finns.
www.perfecthoms.se

Nu sover barnen och jag slappar i soffan och laddar för en kaos dag.
Thomas jobbar till 18.00 eller senare i morgon.
Jag har föreläsning till 16.30 sen ska jag på möte 18.00 däremellan ska helst barnen hämtas senast 16.00 för det är så länge vi har tid till dem.
mamma jobbar till 18.00 och pappa ska vara på möte 16.30
hmmm kaos?!?!?!

men pappa hämtar barnen och kör dem till mammas jobb.
sen tar hon med dem hem till sig när hon slutar.
så får de vara med henne till Thomas slutar eller jag kommer från mitt möte.

Gillar inte när det blir så här.
vad skulle jag göra utan mina underbara föräldrar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-05-04 Klockan 21:45:34
tänker man positivt går allt lättare tänker man kaos blir allt kaos..positiv var det....


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!