tankar

Skrivet 2010-05-25 Klockan 08:06:20

många tankar som rör sig i huvudet.
Hur ska man kunna fokusera på en sak när det är nå mycket som rör sig.
Tycker lite synd om Elias som ska fylla år mitt i denna röra.
Vi hinner knappt ivåg och handla åt honom. det får Thomas göra själv.
Det ger mig dåligt samvete. jag vill ju vara med och handla. det är ju en stor grej det med. att titta efter det som verkligen är Elias.
Nu vet vi vad vi ska handla men ändå.....
och kalas blir det inget så där som det brukar. hur ska vi kunna hinna planera och fixa när det är alla annat.
Bläää känner mig som en usel mamma som inte kan fixa det så det blir en bra födelsedag för Elias.
:-(


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2010-05-25 Klockan 08:52:03
Känn inte så! Han är så liten så han förstår inte det. Han får ju paket och det räcker väl :-)



Kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2010-05-25 Klockan 09:47:00
jo det är ju så...men min hjärna tänker inte klart idag. :-(

Postat av: Syster yster

Skrivet 2010-05-25 Klockan 09:53:06
Inte min heller så vi är ursäktade allt just nu :-) Hihi!!!

Postat av: Pernilla

Skrivet 2010-05-25 Klockan 10:21:54
ja vi är väl det Mia. Mår skit just nu och vill bara veta att allt är klart. Kramar i massor.

Postat av: Syster yster

Skrivet 2010-05-25 Klockan 10:24:42
Jag är relativt lugn faktiskt, men vill också veta!!! Nu håller ju allt på att ordna upp sig.



Kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2010-05-25 Klockan 10:28:35
jag har vart lugn fram till idag. nu är det bara kaos.......


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!