väntar

Skrivet 2010-05-19 Klockan 12:59:58

sitter ochn väntar på att telefonen ska ring, vill veta vart jag ska åka.
Ska åka och krama min pappa.
har inte skrivit vad det gällt men alla som läser har väl fattat att nåt hänt.
Min pappa, min fina stora glada pappa har blivit sjuk.
han har legat på Karolinska hela veckan för han har skyhögt blodtryck och nåt med hjärtat.
vet inte så mycket känns det som, tar det inte till mig. Men idag blir han flyttad hemåt i alla fall, till Köping troligtvis. sitter nu och väntar på besked så jag åka dit.
att han har legat på Karolinska beror på att han var hos syrran när han blev dålig.
Men idag får jag åka och träffa honom. Han är pigg i alla fall och sitt vanliga glada jag, lite rastlös och less på sjukhus är han väl oxå. det är min pappa det.



Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2010-05-19 Klockan 13:12:46
KRAMAR till er <3 <3 <3

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Pernilla

Skrivet 2010-05-19 Klockan 13:23:23
tack Ella Kram

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Kristina

Skrivet 2010-05-19 Klockan 23:09:01
Stor kram Pernilla!

Postat av: veronica

Skrivet 2010-05-20 Klockan 00:23:15
Men oj vännen du får verkligen hälsa honom så gott å ta väl hand om dig/ er nu ... styrke kramisar

Postat av: Pernilla

Skrivet 2010-05-20 Klockan 08:45:14
tack alla för era tankar. Kramar

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!