mycket nu

Skrivet 2010-11-07 Klockan 20:49:54

jag som skulle slappna av mer och njuta av livet eller hur det nu var.......
denna vecka blev det en sån där vecka där det  hände saker som fick ner mig på jorden igen.
I tisdags när jag nästa var hemma efter en dag i Falun så pajar bilen, och det var ju inget litet fel visade det sig. utan heöa motorn brakade och måste bytas.
behöver väl inte säga att det blir dyrt, skit dyrt rent ut sagt.
Ja så jag kraschade och såg vår resa till London fladdra iväg och försvinna.
Men efter en natt utan sömn och många tankar så ordnar det sig troligtvis...dyrt blir det ju men vi kommer iväg till London i alla fall.
får ta lån och byta bilen i detta skick, får ju inte mycket för den men om vi ska lägga ut pengar och laga den och sen byta bil vilket var tänkt att vi skulle göra i vilket fall som helst så tjänar vi inga pengar på det. SÅ efter London resan så ska vi kolla på bil.
Som tur är så har vi en kanon försäkring som gör att vi kan ha hyrbil utan att ruinera oss.

Sen är det andra saker som sker som jag inte vill gå in på här...som i alla fall gör att tankar maler och oroar.......
hoppas dock att vår London resa ska lätta lite och få mig att koppla bort tankarna ett par dagar.

Men som om det inte var nog med detta så kräks Elias i morse, så nu ligger oron att magsjukan ska drabba oss så¨vi inte kommer iväg till London.... men vi håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!