hemtentan from hell.....

Skrivet 2010-10-23 Klockan 22:17:16

ja det är inte den lättaste tentan vi gjord. Änmet är inte svårt men knepigt att få upplägget att bli bra. skriver och skriver och bli inte nöjd.
ha dock släppt den helt under helgen. och det var inte mycket jag kunnat gjort ändå.
haft migrän sen i torsdags och inatt satte förkylningen i dödsstöten.
Totalt däckad och bihålorna var inte att leka med.
var upp och åt frukost med familjen i morse la mig sen igen och sov till 14.00.
Sen tog det ett par timmar till innan jag nu mot kvällen är på benen och känner mig piggare.
Hoppas det ger sig nu och jag vaknar pigg och kry i morgon.
har inte tid att bli sjuk nu......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!