9 år

Skrivet 2010-09-12 Klockan 21:08:58

idag firar vi 9 årig förlovningsdag jag och mitt hjärta.
För nio år sen var vi på Kreta och satt och såg solen gå ner på en strand. Med lite champange och melon bytte vi ringar och förlovade oss.
Det har vart 9 fina underbar år. Jag älskar honom, min Thomas, min stora kärlek här i livet.
jag hoppas att vi kommer att fira denna dag för all framtid och att det alltid kommer vara vi.
Kan väl inte påstå att vi firat den på något speciellt sätt.
År en mysig lunch i Stockholm men min bror och hans tjej och ena dotter innan vi åkte hem mot Norberg.
Ja vi har ju vart i Stockholm sen igår. Thomas, min bror och hans tjej och syrrans kille sprang Stockholm halv maraton igår.
En toppen mysig dag och fint väder och massa massa folk.
Syrran, jag och syrrans dotter och brorsan dotter var åskådare. det gick bra för Thomas och syrrans kille att springa och de gjorde kanonlopp båda två. Brorsan tjej gick det inte lika bra för, hon och brorsan sprang ihop som tur var för efter ha sprungit större delen av loppet fick hon svårt att andads, men hade turen att det fanns sjukvårdare där de var då och hon fick hjälp men kunde inte slutföra loppet. Men hon mådde bra efteråt. VI skämtade med henne och sa att hon fick ju passera mållinjen i alla fall, för de förde henne i mål på motorcykel och den åkte över mållinjen, Brorsan fick åka buss då ahn oxå avbröt loppet när hon inte mådde bra.
Lite otäckt var det innan vi träffade på henne igen. Men för övrigt hade vi en toppen helg. Våra barn var hemma med mormor och morfar och hade en toppen helg med en överraskningsresa med dem. De åkte rälsbuss till Gävle och gick på järnvägsmuseet där det var lite jippon.
Det var verkligen mysigt att få tillbringa en helg med mina syskon, och få tid att bara rå om syrrans barn när våra inte var med, myckt bus och gos med hennes små godingar.

SÅ tack för en toppen helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!