mycket nu

Skrivet 2010-09-28 Klockan 10:39:15



mycket just nu. Många tankar och rörigt.
Har var en del sjukdom här hemma och skolan blir lite lidande.
eller jag hinner med allt med inte på mitt sätt.
Jag vill ligga steget före men just nu har det inte funkat som det ska.
Mår bättre men itne bra.
har inte haft panikångest men känner mig nere och stressad.
Idag fick vi lösa dagen med morfar. Jag har seminarium och THomas ett möte på jobbet som inte funkade att han missade.
Sen får Thomas vara hemma på em och jag kan plugga då.
ELias har haft krupp och är inte helt i form än.
Tur vi har världens bästa morfar.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-09-28 Klockan 10:57:36
Kikar in.. Ska du göra något kul idag? :)

URL: http://sandraorrebro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!