får mig att gråta

Skrivet 2011-02-11 Klockan 21:50:50

kan fortsätta på gårdagens inlägg om vad som får mig att gråta.
för idag får snö och sjukdomar mig att gråta och inte bara mig.
syrran med familj skulle kommit i helgen och vi har inte setts sen jul, så ni kan ju tänka er hur mycket vi alla längtade.
men sjukdom, stackars lite M har fått halsfluss och pappa H var inte pigg han heller.
Sen kommer denna helvetes snö och sätter hinder den med för att syrran och lilla N skulle komma själva.
Så idag får snö och sjukdom oss att gråta.
Längtar ju!!!!!!
men snart så är ni friska syster yster och vi får ses.
Love you!!!!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2011-02-12 Klockan 00:07:13
ja,nu längtar man faktiskt efter våååååren.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Vera

Skrivet 2011-07-11 Klockan 03:52:05
Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!