Dag 02 – Min första kärlek

Skrivet 2011-01-04 Klockan 17:49:57

Dag 02 – Min första kärlek
jaha vad anses då som den första kärleken....jag minns den första pojken jag skulle gifta mig med, då var jag väl en 4 eller 5 år. Vi var bäsisar och lekte Robin Hood och Marion väldigt ofta. och det var då vi sa att det skulle bli vi som stora. :-)
sen såg man ju upp och förälskade sig titt som tätt i storebrors kompisar, de var ju ett par år äldre och såååå snygga.
Men den första som jag verkligen var kär i och fällde många tårar för kom senare i livet. En förälskelse som var besvarad men även han en polare till storebror och han vågade inte satsa på oss för han var rädd för vad bror skulle tycka. Men lite strul och små pussar var det väl. :-)
men min första riktigt stora kärlek är ändå min Thomas, känslorna för honom är starkare än jag någonsin känt för någon annan. Mycket starkare blev det oxå när vi flyttade ihop, förlovade oss och självklart ännu starkare då barnen kom.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2011-01-07 Klockan 22:43:23
kul få läsa dina teman!!

kramis:-)

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!