Dag 05 – Vad är kärlek?

Skrivet 2011-01-09 Klockan 22:18:16

Dag 05 – Vad är kärlek?
oj vilket stort ämne. Kärlek kan ju var så otroligt mycket.
Kärleken till mina barn, det är nog den största av allt och helt vilkorslös. dem älskar man bara oavsett vad.
De är ju en stor del av mig, facinerande att titta på dem och på många sätt se sig själv. Linus som är så lik mig till sättet, blyg, försiktig och osäker. Men glad, generös och skrattar lätt.
Elias är inte så lik mig egentligen varken till sätt eller utseende men ändå ser man bitar av mig, han har mina öron. ;-)

Kärlken till Thomas är oxå den stor. Han är mitt livs kärlek, mannen i mitt liv och pappa till våra barn. De är en del av oss båda och jag är så glad att det blev vi, det tog sin tid, försiktiga och osäkra som vi båda var, är så glad att modet fanns där tillslut och det blev vi.

Kärleken till övriga familje är oxå den självklar, mina föräldrar och syskon och deras familjer.
Älskar dem alla.

Kärleken kan vara så mycket mycket mer.........






Annars har det vart en lugn dag. Anki har vart här och gjort färdig Linus namn på väggen i hans rum. De blev såååå fint. Ska försöka fota nån dag om jag kommer ihåg.
Var en sväng till Avesta med Vickan, men som sällskap vi veckohandlingen av mat. Skoj att få träffa henne och prata lite skit och komma hemifrån en sväng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!