Dag 09 – Min tro

Skrivet 2011-01-13 Klockan 19:13:35

Dag 09 – Min tro
detta var ett svårt ämne, för jag vet inte vad jag tror på om man ska se på religion.
Jag tror på nåt, men vet inte vad.
Jag tror på ett liv efter detta, men kan inte säga riktigt hur det är. Men på nåt sätt så lever vi vidare. Nåt annat vill jag inte tro, för hur hemsk är inte den tanken att det bara tog slut.

Vet inte vad jag riktigt ska tro på, livet kan vara så grymt och orättvist. Om det nu finns nåt högre så varför blir då barn, sjuka i dödliga sjukdomar? ja andra med för den delen?  Jag kan förstå att gamla människor går bort, när man levt ett helt liv.
Varför händer det så mycket hemskheter och orättvisor.

Så detta var ett svårt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!