Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Skrivet 2011-01-14 Klockan 22:41:48

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Ja med tanke på att jag inte ens vart utanför dörren så är klädseln inte den roligast kanske men skön. Linne och mjukisbyxor och underkläder såklart. :-)
det är standard klädsel nästa när man är hemma.
Satte faktiskt på mig jeansleggings, och en tunika ett par timmar.
Bror med familj har vart hit idag och ätit tacos och myst med oss.
Det var som tack för hjälpen med Linus rum. Hade en otroligt trevlig kväll, till och med stora dotterna deras var med, hör inte till vanligheterna att hon är med, speciellt inte en fredagkväll. :-)

När de åkt hem så gled jag i mjukisbyxorna igen. Dumt att vara uppklädd allt för länge. :-)



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2011-01-16 Klockan 10:29:01
Myskläder rules ;-)

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!