Dag 13 – Den här veckan och Dag 14 – Min favoritfärg

Skrivet 2011-01-21 Klockan 22:56:29

vi kör dubbelt på tema bloggandet idag igen, har ju legat lågt i bloggen ett par dagar.

Dag 13 – Den här veckan
ja som sagt var så har jag vart låg denna vecka så det finns inte så mycket att skriva om. Vi hade terminens sista seminarium i Tisdags då vi opponerade på varandras tentor och det gick bra och som i inlägget innan så kom resultatet på den idag och det var VG. det bästa som hänt i veckan. Annars så hade det var lugnt, vart hemma och vilat och tänkt.

Dag 14 – Min favoritfärg
jag har nog ingen direkt favorit färg, på kläder blir det ofta svart eller mörka färger, grå, blå. men något färgklick till, gärna rött eller grönt.
Hemma har jag väl ingen dirket färgskala jag följer men gillar grått, vitt och brunt.
Så jag gillar väl de flesta färger förutom orange och pasell/baby rosa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!