härlig helg

Skrivet 2011-01-30 Klockan 10:55:08

här har vi haft en härlig helg, igår tillbringade vi ett par timmar i Klackberg där vi åkte skidor och hade med oss fika. Jag höll mig dock på skorna. Lugnast så. Men barnen och sambon åkte massor. ELias ville aldrig åka hem, han hade fullt upp med att åka bomben. Bomben är en brant backe uppe på skidstadion.
Sen hem och tog det lugnt en stund innan vi bastade en stund och åt lite god mat efter det. En härlig familjedag med andra ord.
Idag har Elias bästa kompisen här och det leker för fullt. Linus sitter i sitt rum och spelar gitarr. Så jag kan lungt påstå att ljudnivån är hög här hemma. Härligt!?!?

I eftermiddag ska vi till Klackberg igen, då Elias ska åka skidor. Medaljjakten, det är en skidtävling för barn här hemma. den har funnits sen jag var liten, alltså jätte jätte länge. ;-)


ska ta och beta av nåt blogg tema till oxå.


Dag 19 – Detta ångrar jag
oj vad jag ångrar, finns nog en del man ångrar, inte så mycket vad jag gjort utan mer vad jag inte gjort. Sånt som jag avstått pga blyghet och osäkerhet eller rädsla. Annars så kan jag itne säga att jag ångrar det jag gjort, för det tjänar man ju inget på, för gjort är gjort. Lägger sådant bakom mig och går vidare och förhoppningsvis så har man lärt sig något av det. Mer ångrar jag nog att jag itne gjort mer när jag var yngre, vågat prova på saker och sett mig om mer. Men samtidigt så är jag ju den jag är och det påverkar såklart valen i mitt liv.

Dag 20 – Den här månaden

Ja det känns som januari månad har betått av sjukdomar. Vi började året med sjukdom, och sen har barnen vart sjuka i omgångar efter det. Först Linus och sen Elias. Men förhoppningsvis har vi klarat av det nu och får vara friska i vår, får hoppas det i alla fall. Annars har det var pluggandet som vart i fokus, avslutat en kurs och påbörjat nästa.

Nej nu ska jag kolla vad barnen gör....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!