låg

Skrivet 2011-01-19 Klockan 14:11:27

har känt mig lite låg de sista dagarna och därför inte bloggat. Vet inte vad det är men tankar snurrar och jag sover dåligt. :-(
har avslutat en termin till och på måndag börjar nästa. När man läser schemat så känns det som det kommer bli en tuff termin. Vet inte om det är det som gör att jag sover illa. Funderingarna kommer när det blir kväll.
rastlös känsla i kroppen och en oros känsla som gnager i mig.
Missnöjd med mig själv. Ytligt kanske men har försökt gå ner i vikt så länge och misslyckas hela tiden. Trivs inte med mig själv när jag ät så fet. Fet och äcklig och skit och bläää. har ingen ork eller lust med nånting alls nu. stänger allt inne och känner mig som en sur mamma och gnällig sambo. orkar inte...................

Ett riktigt negativt inlägg i bloggen idag.





Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER | Inspirerande och provocerande Feminist skippar hyveln och utmanar normer

Skrivet 2011-01-19 Klockan 20:40:31
du måste ha ett bildredigeringsprogram t.ex photoshop. Och där klistrar du ihop en bild på dig själv ihop med headern

URL: http://ladydahmer.se

Postat av: Maria

Skrivet 2011-01-20 Klockan 09:56:42
Du är såååå fin! Pusss


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!