temabloggar lite

Skrivet 2011-01-26 Klockan 08:44:22

har betat av den del av temana nu. trodde inte jag skulle orka så länge med det är lättare att skriva vissa dagar när man får nåt att skriva om.
Ja så till dagens tema då.....
Dag 17 – Mitt favoritminne
hmmm vad kan det vara då.....har många minnen som jag minns väl, som jag sagt innan så är ju barnens födelse och när jag fick veta att jag var gravid dagar som sitter i minnet men de har jag skrivit så mycket om innan.
så vad ska jag då välja....ett minne som är nytt och men som kommer sitta där länge och något som gör mig glad när jag tänker på det är när vi var till London i höstas jag och Thomas. Det är inte ofta man kommer iväg på det sätter längre, visst har vi barnvakt men just att resa blir inte av, varken med eller utan barn.
London har vart en sån där stad jag länge velat åka till och i present när jag fyllde "tant" fick jag pengar för att uppfylla den drömmen. Vi hade kanon dagar då vi såg mycket men ändå tog dagen som den kom. VI strosade, fikade, åt och drack gott. och batterierna laddades rejält och kärleken fick en nytändning. Att gå och hålla handen och bara ha tiden för varandra var bra för oss.
önskar man kunde göra såna här minrtripper oftare.

Dag 01
– Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min favoritfärg
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss

Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här
saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!