jag mår bra.....

Skrivet 2011-06-13 Klockan 18:41:37


Just nu mår jag bra, så himla bra och det är så skönt. Stressar upp mig då och då men kan numera hantera det och varvar lätt ner.  Men annars har jag oftast ett lugn och en säkerhet i kroppen som gör att humöret oftast är på topp. Vet inte vad det är som gör att jag mår så bra just nu, men jag har jobbat mycket på det efter vändan hos kuratorn, och stressgruppen. Försöker hela tiden vara medveten om att det är jag som kan påverka hur jag mår och att saker och ting oftast ordnar sig och inget blir ju direkt bättre av att stressa upp sig som en tok.
Visst hamnar jag där ibland när panik tänket kommer och nattsömnen inte är den bästa men vad gör väl det om ajg inte sover några nätter. Försöker fundera över bra saker och slappna av när dessa nätter infinner sig,.
Har även blivit bättre på att njuta av stunden och ta tillvara på de där små ögonblicken.
Laddar mina batterier genom att unna mig egentid, om det så bara är ett bad, eller titta på en bra film, eller bara vara.......
Det jag saknar är tiden att umgås med vänner, men den tiden kommer väl oxå. Njuter av de där korta stunderna man träffar på de som gör en glad och ger en energi, om det så är vänner från förr, vänner som bor långt borta eller trevliga goa butiksägare. ;-)

ha det bra och må bra!!



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2011-06-13 Klockan 20:59:08
låter underbart!

njut njut.

ja,du det är så skönt när man kan hantera lite av stressen..

jag kan det jättebra vissa dagar o vissa mindre bra.

visst är det härligt med sommar!!

ha det så bra.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Pling

Skrivet 2011-06-27 Klockan 22:01:13
Härligt!!!

Skulle inte vi byta nån dag,typ när solen skiner!!hahah


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!