låg fortfarande

Skrivet 2011-03-24 Klockan 11:02:18

känner mig fortfarande så låg och nere. allt bara maler på....tankarna snurrar och jag har noll motivation och lust med nåt. VFU och plugg tar som sagt det mesta av tiden och orken. hoppas det kommer vända nu när våren och solen kommer.
Hade desutom oturen att ramla utan för dagis förra veckan och slog mitt knä rejält. Svullnade upp och fick sen inflamation och vätska i knät, och går på antibiotika nu. Det har vänt med tyvärr innebär det att jag inte kan träna och jag saknar det såååå. Det var en av de få sakerna jag hade ork och lust med och det innebar ju att jag fick snacka lite skit med Ella oxå. :-) Så nu får jag inte ens prata av mig med. så allt mer byggs upp och växer inom mig.
hade hoppats på att gå ut i helgen men tyvärr får vi ingen barnvakt. :-(
Eller vi har väl inte frågat Thomas föräldra men det känns liksom inte som det är någon mening med det heller. Idioter!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2011-03-24 Klockan 17:00:20
Saknar dig massor på träningen :( Hoppas du piggar på dig väääldigt SNART <3



KRAMAR <3

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Lilla my

Skrivet 2011-03-25 Klockan 12:53:35
trevligt det måste kännas att bli kallad idioter.....

Postat av: Pernilla

Skrivet 2011-03-25 Klockan 13:54:53
Lilla My, ja om man beter som idioter så......

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2011-03-27 Klockan 13:33:37
tragiskt:/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!