kloka ord från en facebook status

Skrivet 2011-11-10 Klockan 22:30:22

Tallrikar på köksbordet, visar att jag fixar mat till min familj. Fyllda soptunnor visar att jag plockar upp skräpet efter dom. Smutsiga golv visar att mina barn får lov att ha roligt. Smutstvätt i tvättkorgen visar att mina barn får rena kläder varje dag. Ett vått badrum fullt med leksaker visar att jag badar mina barn! Så nästa gång du kommer oanmält till mitt hus, så tänk dig för innan du dömer! För kommer du för att hälsa på mig, så kom in. Kommer du for att döma mitt hus, så ring och boka träff kvällen innan ;) om du är en förälder och håller med mig att hemmet inte alltid behöver skina, så sätt denna på din status! jag gillar dock inte dessa statusar som man ska kopiera på facebook så jag sätter in det här istället för jag tyckte det var bra sagt.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2011-11-12 Klockan 14:49:36
mkt bra.

kram å trevlig helg.

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!