sa för mycket

Skrivet 2012-09-09 Klockan 14:39:00

 Jag skulle aldrig sagt att det var en bättre dag, för aj som f_n vad suget slog till på kvällen.
Kan vara en bidragande orsak att jag ska till och ha mens och då brukar suget på sött vara extremt.
Men men bara bita ihop och kämpa igenom dessa dagar.
 
Sugen idag med men pimplar vatten och tar en mandel när suget är som värst för det får jag äta 1 dl om dagen av.
 
Har haft en bra helg, filmmyst med förrst Elias, då blev det smurfarna. Såg sen det finns inga känslor i rymden på Thomas på kvällen och idag har Linus och jag haft en ensam stund här hemma med SOS sommar. Det är hans favorit program.
 
Idag blir det vila från träning.Men imorgon ska jag prova på att träna på Arena, ett pass i bodypump.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!